۷ پاسخ

من امروز حس میکنم بالا اومده باز😑
وای خداکنه یکی ۲ روز دیگ زایمان کنم دیگه

منو هم ی عده میگن اومده پایین، ی عده باز میگن هنوز پایین نیومده😕

من شکمم کلاروزمینه

بله ولی تا حد زیادی به بریچ یا سفالیک بودن جنین هم ربط داره

اره برا من یهو انگاری اومد پایین بالا خالی شده

من هر دو تا زایمانم شکمم بالا بود

اره
من سره دلم کامل خالی شده شکمم اومده خیلی پایین

سوال های مرتبط