۴ پاسخ

ن بابا چخبره از الان

الان زود نیست واسه پوشک گرفتن؟ فعلا طفلی ها دو سالشون هم نشده

به نظرم فعلا طول میکشه

نه منم تازه باز میزارم هرازگاهی میبرم دستشویی کنه خیلی اذیت می‌کنه ولی تحت فشار نمیزارم که اذیت نشه خودش مایبیبی نمیزاره بزنم ولی بیرون رفتی میزنم

سوال های مرتبط