۳۰ پاسخ

ای خدا چرا مراقب نبودی حتما کارسنگینی چیزی بلند کردی استراحت کن دختر
استرس فشار عصبی اصلاااهم خودتو اذیت میکنه هم جنین ی سونو بده حتمااا
خواهشا ی کوچولو بیشتر مراقب خودتو کوچولوت باش❤️

چرا خب ؟ خیلی خطر ناکه خون توی بارداری حتما برو دکتر زودتر

وای خوب چرا مواظب خودت نیستی برو حتمااا حتماااا دکتر پیگیری کن چقد ساده میگیری خدایی نکرده چیزی نشه تازگیا استرسی چیزی داشتی ؟؟؟ استرس اصلااا خوب نیست هااا حتما پیگیر شو

اگه هماتوم نداشتی
به خاطر کار سنگین و دور از جون اگه بترسی یا اضطراب بگیری
استراحت کن یه بالشت بذار زیر پات تا چند روز زیاد تکون نخور به همسرت بگو بیشتر هوات و داشته باشه تا یکم هفتت بره بالا

اي بابا عصبي شدي؟ چرا رعايت نميكنيد آخه
استرس، اعصاب خوردي ، زياد كار كردن اصلا خوب نيست مخصوصا اينكه هنوز ٣ ماهت نشده استراحت كن حتما

عزیزم استرس و فشار اعصبی خدایی نکرده باعث میشه قلب جنین ایست کنه تو شکمت به هیچ عنوان استرس نداشته باش یا باکسی بحث نکن

وای عزیزم خیلی خطر ناکه برو‌بیمارستان اورژانسی خط سقط داری

یا خدا جدی میگی؟اخیرا با شوهرت دعوا نکردی که خیلی ناراحتت کنه یا بزنتت؟۹۹درصد مال دعوا با شوهره چون ادم خیلی اعصبی میشه توروخدا مواظب باش بچه گناه داره😭😭😭😭😭😭😭
حتما برو دکتر سنو بگیر ببینم در چه وضعیتیه خدایا😭😭😭😭

خطرناکه عزیزم برو دکتر
استرس برات خوب نیس

اگه خون دیدی یعنی یا کار سنگین کردی یا استرسی بهت وارد شده، تو کار خونه حتما از همسرت کمک بگیر که بهت فشار نیا

مواظب باش عزیزم خیلی خطرناکه..میتونی برو دکترررر.حرص جوش خوردی مگه.استرس یا عصبانیت برای بارداری خوب نیست🥲

دکتر برودست کم نگیرمن عیدرفتم بازارافتادم توجوب بعدم باشوهرم یه بحث کوچیک داشتم یه خون کم دیدم تودستشویی محل ندادم افتادم به خونریزی بچموازدست دادم توروخدادست کم نگیر😭😭😭😭

استراحت کن و هیچ کاری نکن به چیزی هم فکر نکن
خیلی از خانم های باردار لکه خون میبینن من خودم دو سه باری تکرار شد برام و اگر خون ریزی داری برو دکتر اگر در حد لکه استراحت کن

خون تو بارداری خطرناکه خیلی ضربه خورد به شکمت یا استرس و عصبی شدی؟؟؟؟تو بارداری باید خیلی مراقب خودت باشی اولین چیز داشتن آرامشه بنظرم برو دکتر

وای وای احتمالا خیلی تحرک داشتی یا استرس چیزی بهتون وارد شده حتما استراحت کن تا خوب بشی اتفاقی برای بچه نیوفته خدایی نکرده

کار سنگین کردی؟ جوش زدی؟ یا رابطه داشتی؟ باید بیشتر استراحت کنی. کلا دراز بکش هیچ کاری نکن.استرس نکیر اروم باش، اگه دردت کم نشد خیلی خطرناکه حتما برو بیمارستان عزیزم.

عزیزم تو این هفته ها خیلی مراقبت کن استراحتتو بیشتر کن... استرس و اظطراب اصلا خوب نیست سعی کن فکرتو درگیر نکنی فقط خوب تغذیه داشته باش و از همسرت تو کارا کمک بگیر نباید اذیت شی خون هم ک دیدی دیگ بدتر... شیاف استفاده کن تونستی دکتر برو

ی وقت به شکم و کمرت ضربه نخورده؟
فقط استرس نداشته باش و ناراحت نباش که بدترین چیز تو بارداری استرس و ناراحتیه و برای بچه هم خطر داره

ای وایی عزیزم خیلی بده هاا حتما برو دکتر
نکنه امروز استرس داشتی یا عصبی شدی ؟
تو بارداری خیلی باید مراقب بود
خودت و از استرس و ناراحتی دور کن و اصلا نباید عصبی بشی
واسه بچه خیلی خطرناکههه
بیشتر مراقب باش

حتمابرودکتراگرخون دیدی چندتادلیل داره که خوب نیست یکی رابطه که به جنین آسیب میزنه یکی اضطراب واسترس شدیدیکی خدایی نکرده ایست قلبی یکی هماتون که شی آف میدن این خون دیدن علامت خوبی نیست اگرسابقه نداشته باشی استراحت کن ببین بازم تکرارمیشه

عزیز استراحت کن خیلی خطر ناکه من تو شش هفته یک روز لکه دیدم هنوز تو استراحت مطلق هستم کارای خونه آشپزی همچی با شوهرم تا میتونی استراحت کن استرس هم نداشت باش برات خوب نیست

هماتوم داری ؟
اگر نداری استراحت کن استرس نده به خدت ناراحت نباش تا خون ریزیت زیاد نشه خدایی نکرده چیزی بشه فقط سعی کن ناراحتی استرس پیش نیاد

عزیزم یا حرص و جوش بوده یا امروز رابطه داشتی وگرنه بی دلیل که نمیشه ، استراحت کن اصلا به خودت فشار نیار به مادر یا خواهر یا همسرت بگو هواتو داشته باشه نباید اصلا به خودت فشار بیاری تو این مدت

از فشار عصبیه،یا استرس داشتی یا ناراحت شدی
تو حاملگی خیییلی مواظب باش ناراحت نشی هم خطر سقط داره هم رو اعصاب بچت تاثیر داره

حتما استراحت کن و استرس نداشته باش عزیزم،برای چند روزم سعی کن تو کارهای خونه از همسر با اطرافیانت کمک بگیری تا خونریزی بیشتر نشه

معلومه که باید بترسی.نکنه غصه خوردی یا جوش زدی قدیمیا میگن که غصه بچه رو سقط میکنه.مواظب خودت باش همه جوره.هم روحی روانی هم جسمی

برو استراحت کن دستشویی هم نرو لکه بینی شدی.خوب میشی

شیاف بزار

رابطه داشتی؟

استرس و ناراحتی داشتی امروز؟

سوال های مرتبط