دل مرغ که دیگه مشکلی ندارع میتونم بخورم انشالله که قند نداره

۳ پاسخ

والا میگن همه چی قند داره🤣🤣🤣

ن بخور من هوس میکنم میخورم
البته دل مرغو از وسط نصف میکنم وسطش دنبه میزارم کباب میکنم. ببین مزه جوننن میده. بخور حالشو ببر

وای کباب کن با سنگک تازه و سبزی ووااااییییییی خیلی خوبه😋😋😋

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی