بچسبون راه بینیش بسته شه یطوری که بفهمه این واکنشه و هرموقع اینکارو کنه خفه میشه😃
من میچسبونمش ب سینم طوری ک دماغش بچسبه سریع ول میکنه ولی همیشه زخمم راحلی بودبمنم بگو
وای وایی پسرمنم😩😩😓😓بخدا سینم زخم شده هیچ جوری خوب نمیشهههه میسوزه
من هروقت گاز گرفت دیگه بهش شیرندادم حتی اگه گریه کرد و خودش و کشت دیگه نمیگیرع
بخورش تمام
دختر منم همینطور بود وقتی بهش میخندیدم بدتر میشد بهش اخم میکردم سینه نمیدادم میگفتم گاز بده نازی خوبه نازی کن بعد میومد میبوسید نازی میکرد هروقت گاز گرفت دعواش کردم اخم کردم دیگع نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.