۲ پاسخ

پسر منم رفلاکس پنهان داره غذاش شروع کردم ولی رفلاکسش بدتر شده یسریا میگن بهتر میشه بستگی به بچت داره

برا منم رفلاکس پنهان داره کولیکز میدم شیرش و سرموقع میخوره روزی یه بارم پی پی می‌کنه اصلانم از وقتی دنیا اومد تا الان بالا نیاورده

سوال های مرتبط