۲۰ پاسخ

وای منم دقیقا همین مشکلات و دارم و پسرم و نمیبرم آرایشگاه

ادیسون عالی بود 😁😁😁
بخدا دلم گرفته بود ولی خوندم خندم گرفت

خیلی زود در میاد مو هاشون من ۲ بار کوتاه کردم بار اول کم چون برای عکاسی تولدش میخواستم ببرم خیلیم‌خوب شد هنوز فر مو هاش بود بار دوم باز ۱ ماه پیش بردم‌گفتم تا جا داره کوتاه کن بچه سرش سبک شه الان بار رنقدر بلند شده انگار کلاه گیسه و اینکه این سری دیگه فر فریم نبود🫠

عکس ادیسون و بزار

فک کنم بچه من تنها بچه ایه ک خیلی همکاری میکنه آرایشگرش میگه سرتو بگیر پایین قشنگ سرشو میندازه پایین

حالا الان خودم چشمش میکنم دیگه همکاری نمیکنه😂

زیر دوسال میگن موهارو کوتاه نکنین چون بچه ها فکر میکنن عضوئ از بدنشونه میترسن ،ولی به این فکر نکن ک میگن دختره حالا دختر من موهاش کمه میگن پسره؟ من محل نمیدم

معلومه موهاش نازکه نباید کوتاه میکردی
یا اگه خیلی بد شده دورشو بگو سفید کنن اونجوری فکر کنم بهتر باشه

ما هم امروز موهای دخترم رو زدیم. مادربزرگش کوتاه کرد براش

وای ادیسون گفتی چقدر خندیدم دختر 😂😂😂

وای خداااا
من ههی دارم قیافه ادیسونو تصور میکنم میخندم😅😂

الهیییییی ننه😍😍😍😂😂😂😂

ببینمششششش

الهی نفسمممم بانمک😍

فک کنم از دست ارایشگره ترسیده طفلکی

عکس ادیسون بزار تا ادیسون زمانه را بشناسیم

ای خدا🫠🩵

وای لپشو😑♥️
بلند میشه بابا نگران نباش

من که کچل کردم چی بگم😂
فر بود.
امیدوارم فر در بیاد دوباره

ای قربون موهاش😍

مبارکش عکسشو بزار😂

سوال های مرتبط