خانما بچه۱۲ماهه چه میوه هایی میتونه بخوره

۶ پاسخ

من فقط ملون و طالبی نمیدم چون یبار دادم دل درد شد

فک نکنم محدودیت خاصی وجود داشته باشه؛ فقط باید قبلش مطمئن شی حساسیت نداشته باشه. من که همه میوه‌ها رو میدم دخترم. هم دوست داره هم براش مفیده

ابشوبگیر بده بخور نخرد با سرنگ بکش بده

اگه بخوره که همه چی من پرتقال به بدبختی خوردش میکنم اونم قاطی سیب

همچی.

همه چی

سوال های مرتبط

مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان ❄️دونه برفم❄️ مامان ❄️دونه برفم❄️ ۱۵ ماهگی