تب ۳۷/۶زیاده😭😭

۵ پاسخ

۳۸تب میشه

نه عزیزم ، استامینوفن بده اگر ساعتشه

نه عزیزم ولی استامینوفن بده یا پد تبر بزار

ن ولی دارو بهش بده تب بر

زیاد نی ولی تب دگ دارو لازم

سوال های مرتبط

مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان سید آروین مامان سید آروین ۱۷ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان یه دونه 👦 مامان یه دونه 👦 ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان آراز🪽🩵 مامان آراز🪽🩵 ۱۲ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی