مامانا ۳۷/۹ درجه تب خیلی بالاییه؟؟؟

۲ پاسخ

تب داره ولی زیاد نیسدی قطره استامینوفن بده ی لباس کم کن

تبه ولی زیاد ن سعی کن پاشویش کنی یکم خونه رو خنک کن لباسشو کم کن ۳۸/۵واسه نوزاد خیلی بالاعه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی