زردی دخترم رو13بود شب بستری بود بیمارستان صبح اوردمش خونه خوب شد اره بابا خوب میشه خودتم گرمی نخور
پسر من 17.5بود...
دوشب موند تو دستگاه خوب شد
دخترم ده بود دستگاه و دارو ندادن، نگران نباش زود خوب میشه، شیر تند تند بده بهش
دخترم ۱۳بود سه روز دسگااجاره کردم خونه کامل خوب شد
اره ۹بشه مرخص میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.