خانما دادن پستونک به بچه خوبه یانه

۱۲ پاسخ

بهتر از انگشت خوردنه 😬

عالی عالی

منم میدم پسرم بعضی اوقات نق میزنه پستونک میدم آروم میشه

من که از همون روز اول دادم

پناه از ۱۲روزگی میخوره

منم از امروز پستونک دادم

دکتر گفت خیلی خوبه به کولیکشم کمک میکنه

عالیه بده حالشو ببره

مزایاش بیشتر از معایبشه

اره خیلی خوبه

بچه منکه کولیک داره براش خیلی خوبه دوس داره هی مک بزنه بخاد هی شیر بخوره دل دردش تشدید میشه براهمین پستونک بهتره

اره ب نظرم خیلی کمکه

سوال های مرتبط

مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 ۱۱ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۵ ماهگی