۴ پاسخ

من شیر سرد میریزم اینجوری نمیشه

شیرت میبره داخل سوپ منم همینجوری میشه نمیدونم ازچیه

ارد میزنی؟از اونه احتمالا

آبلیمو میریزی؟

سوال های مرتبط