سونو آنومالی هم به سلامتی گذشت🥹🥰دخترمو دیدم دوباره

تصویر
۵ پاسخ

ای خدا من از آنومالی ندیدمش دلم تنگ شده براش☹️

عزیزم انومالی هذینش چقدر بود

خدا حفظش کنه عزیزم میشه بگید علائمتون چی بود برا دختر ؟

لوپاش😍😍دماغ فسقلیش😚😚😚

انشاالله به سلامتی این ماه هارو طی کنی و تو بغلت بگیریش🥹🥹🩷🩷

سوال های مرتبط