تو تاپیک یه مادری که عکس یخچال گذاشت اتفاقا منم همینو گفتم ولی یه مادر گفت کادر درمان هستند و نباید بزارید داخل یخچال
پس داروخونه ها چرا یخچال نیست
یهنکته هم من بگم چون برای خودم خیلی مهمه میگم شما هم بدونید
اکثر شربتارو بعد از باز شدن تا یکماه میشه استفاده کرد مگر اینکه روی خود شربت نوشته باشه تا چه مدت بعد از باز شدن نگهداری بشه
مثلا خواهرشوهرم پسرش زمستون سرماخورده بود همون داروهارو نگه داشته بعد عید که پسرش سرما خورد دوباره داده بچه خوبم نشده هرچی ما بهش میگیم این داروهارو باز کرده بودی بی اثره بریز دور گوش نمیداد
وقتی بازش کردی بعدش باید تو یخچال باشه دیگه
آره دیگ هر دارو روی خودش راهنما داره الان من ی شربت گرفتم فقط مبارکشون فرق داره یکی نوشته یخچالی یکی گفته ۱۵تا ۳۰ درجه باید بیرون باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.