۴ روزگی افتاد بر من حتما ببر رررر
باید چربش کنی و بزاریش تو آب ولرم تا بیفته
۱۷ روز
موقع ختنه یه برگه به من دادن نوشته ۷تا۱۴روزه میافته اگه بعد۱۴روزنیافتادبه دکترمراجعه کنید
ما مادر غصه همچی باید بخوریم پسر منم ۱۰ روز ختنه شده بخیه که نیفتاده زخم هم هنوز تازه هس
من هرچی حلقه دیدم دوهفته ای افتاده
فعلا زوده
بعضیا گفتن تا ۲۰روز هم نیفتاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.