۴ پاسخ

براي بقيه بيشتر بخاه تا خدا به خودتم بده خداوند دريايه بيكران هر چي دلت ميخاد ازش طلب كن كم نخاه !خدايا شكرت بابت تمام چيزايي ك بهمون دادي

برا بقیه خوبی وخیر بخواه و کمک حال باش
بدی نکردن کافی نیس

منم مثل شما،خسته ام از بس خواستم و نداد،واقعا دیگه حوصله چیزی خواستنو ندارم،بدتر شد ها ولی بهتر نشد

ببين من چند سال نازايي داشتم كلي ام دوا درمون كردم هيچيمونم نبود مشكل خاصي نداشتم اما الان فهميدم چرا خدا دير ب من بچه داد من واقعا اماده نبودم من ١٩ سالم بود ازدواج كردم اگه اون موقع بچه دار ميشدم واقعا قادر ب بزرگ كردن وو تربيتش نبودم تازه الان هم قدرشو ميدونم هم صدمو براش ميزارم

سوال های مرتبط

مامان آنیل مامان آنیل ۳ سالگی
#فرزندپروری
#دورهمی
#کودک
#زایمان
#پوشک
#جیش
خانما نمیدونم چرا انقدر من عصبی و پرخاشگر شدم و هروی می‌خوام خودمو کنترل کنم و با هر روشی دوست ندارم اصلا با دخترم دعوا کنم صبح که بیدار میشم میگم امروز باید قول بدی مامان خوبی باشی و سرش داد نزنی،عصبی نشی،اگه پی پی کرد توی پوشک داد نزنی😔ولی وقتی از صبح که شروع میشه چندبار به دخترم میگه اگه دستشویی داشتی بگو ولی باید خودم به زور ببرمش،پی پی رو که به زور و اصلا انجام نمیده و برمیگرده داخل پوشک انجام میده،واقعا خیلی وقته دارم از پوشک میگیرمش ولی اصلا همکاری نمیکنه بعضی وقتا داد میزنم حتی میزنمش میشینم کلی هم گریه می‌کنم براش که چرا خودمو کنترل نکردم ولی اون لحظه حتی بهش میگم کاش نداشتمت ولی مثل چی پشیمون میگم خدایا منو ببخش😭
خیلی بخدا براش تلاش میکنم و نمی‌خوام بی ادب باشه ولی واسه پوشک گرفتن واقعا بریدم دیگه شما بگین چکار کنم 😔😔
دیشب هم آخروقت بود هم من هم باباش کلی دعواش کردیم که پی پی دوباره نکرد توی دستشویی و با کلی گریه پوشک کردمش،شوهرمم ازم ناراحت شد که دعواش کردم و با ناراحتی رفت سیگار کشید و گرفت خوابید میگه داریم بچه رو با این روش نابود میکنیم ،باور کنین همه روشارو امتحان کردم مهربونیت داد ملایمت ولی فایده نداشت...🥺🥺😔😔