براي بقيه بيشتر بخاه تا خدا به خودتم بده خداوند دريايه بيكران هر چي دلت ميخاد ازش طلب كن كم نخاه !خدايا شكرت بابت تمام چيزايي ك بهمون دادي
برا بقیه خوبی وخیر بخواه و کمک حال باش
بدی نکردن کافی نیس
منم مثل شما،خسته ام از بس خواستم و نداد،واقعا دیگه حوصله چیزی خواستنو ندارم،بدتر شد ها ولی بهتر نشد
ببين من چند سال نازايي داشتم كلي ام دوا درمون كردم هيچيمونم نبود مشكل خاصي نداشتم اما الان فهميدم چرا خدا دير ب من بچه داد من واقعا اماده نبودم من ١٩ سالم بود ازدواج كردم اگه اون موقع بچه دار ميشدم واقعا قادر ب بزرگ كردن وو تربيتش نبودم تازه الان هم قدرشو ميدونم هم صدمو براش ميزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.