۳ پاسخ

خوشبحالت یه هفتست نفخ میکنی
من یه ذره بد غذا میخورم ازاول نفخ میکنم

منم درگیرشم باخوردن کوچکترین چیز نفخ میکنم حتی شبام نمیزاره راحت بخوابم

واااااییییی نگو از نفخ که من میمردم از نفخ
همش نفخ داشتم ترش‌‌میکردم ریفلاکس معده
کلا دیوانه شده بودم
الانم که دوماه از زایمانم میگذره بعضی وقتا ریفلاکس دارم و‌ترش میکنم همیشه تو‌بارداری دعا میکردم این وضعیت برام باقی نمونه اما انگاری موندگار شده
نفخم الانم دارم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی