سلام خانما
از چن ماهگی بچه هاتون نشستن

۷ پاسخ

مادرشوهرم همیشه تاکید میکرد که بچه خودش میدونه کی بشینه تا وقتی که تکاملش کامل نشده به زور نشونش راستم میگفت خدا خیرش بده
من الانا پسرمو تقریبا یک هفته است میزارم رو صندلی غذا ولی باز کج میشه یه کم چون زوده بالاخره دنبالیچه شون کامل نشده 🥰

از شش ماه دیگه میزاشتمش تو صندلی غذا الان خیلی تعادلش خوب شده اما بازم میفته
زود نذاشتمش ک خدایی نکرده برا کمرش مشکلی پیش نیاد

از ۵ و نیم
خودش خواست بشینه

۶ماه خوردی الان قشنگ ۵دقه ۱۰دقه‌میشینه

من از ۳ماهگی دخترمو بغل خودم میشوندم
از ۶ماهگی هم میذاشتم بشینه و‌میشست
الان که هفت ماهشه تایم طولانی تری میشینه و تعادلشم بیشتر شده

من از ۵ ماهگی گذاشتم بشینه

پنج ماه ونیم اولین نشستن مستقل بودخودش نشست من هیچ تلاش وعجله ای نداشتم دوست داشت بشینه

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۸ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۱۰ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی