۸ پاسخ

بنظرم سزارین هم همون قدر درد داره

اگه از پس هزینه اش برمیای سزارین کن

من که نه واژن بهم خورد نه گشاد
اما سزارین از بخیه خوردن بدم میاد

منم موندم
از دردش هم نمیترسم
فقد از گشادی و بهم خوردن شکل واژن خیلی رو مخمه

کی گفته عزیزم واژن گشاد میشه؟
اینهمهههه طبیعی زایمان کردن پس الان همشون گشادن؟
والا بهتر از قبلم میشه من شنیدم

من اگه هزینه داشتم سزرین میشدم

دقیقاااا منم موندم🫠

بنظرم طبیعی اگ میخای برو بیمارستان خصوصی دکترخوبوباتجربه باکلی تمرین و اموزش و اینا
بنظرم خوب پیش بره

سوال های مرتبط