خانما
گرمک میتونم بخورم؟؟🥺
هماتوم دارم میترسم

۸ پاسخ

زیاده روی نکن...گرمه

چ ربطی دارن بهمدیگه 😐😂 بخور این حرفای چرت هم بزار در کوزه ابشو بخور

گرمه زیادی خوب نیس من صبح یه کم خوردم

میوه برات خوبه منم هماتوم داشتم میوه همه چیز می‌خوردم گرمک که خنکم هست بخور

همه چی بخور فقط،نباید کار سخت کنی

من بخاطر قندم نمیخورم هماتوم‌ رو نمیدونم عزیزم🤔

گرمک چه ربطی داره به هماتوم ؟ آره همه چیز بخور در حد اعتدال

اره عزیزم فقط زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیستم بارداری
مامان اریا مهر مامان اریا مهر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی