زیاده روی نکن...گرمه
چ ربطی دارن بهمدیگه 😐😂 بخور این حرفای چرت هم بزار در کوزه ابشو بخور
گرمه زیادی خوب نیس من صبح یه کم خوردم
میوه برات خوبه منم هماتوم داشتم میوه همه چیز میخوردم گرمک که خنکم هست بخور
همه چی بخور فقط،نباید کار سخت کنی
من بخاطر قندم نمیخورم هماتوم رو نمیدونم عزیزم🤔
گرمک چه ربطی داره به هماتوم ؟ آره همه چیز بخور در حد اعتدال
اره عزیزم فقط زیاده روی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.