۵ پاسخ

من برا پسرام نپختم هیچی رسم بعضی جاها اصلا واجب و این چیزا نیسن

چرته من برای هیچکدوم درست نکردم دندونشون که در اومد بردم اتلیه عکس دندونی گرفتن نه جشن گرفتم نه اش پختم

من برا پسرم درست نکردم ولی برا دخترم می‌خوام کم درست کنم فقط برا خانواده

یکم درست کن خودتون بخورین نیازنیس حتماپخش کنیی میگن گندم بپزی وقتی میخوری دندون بزنی بترکه دندون بچه هم راحت درمیاد

منم همینجور.نمیدونم چکار کنم

سوال های مرتبط

مامان محمدعامرجان مامان محمدعامرجان ۱ سالگی