۴ پاسخ

تا میتونی نفخ حبوبات رو بگیر از روز قبل نم کن و مدام آبشون عوض کن . کمم بخور البته الان دوماهته من الان گاهی یه قاشق رو غذام میریزم قرمه سبزی و.. میگم عادت کنه معدش . ولی کم کم شروع کن

بخور نفخ حبوبات بگیر
بقیه رو هم بخور کم کم معدش عادت می‌کنه
دکتر میگه اگه خیلی پرهیز داشته باشی معده بچه حساس میشه تو بزرگسالی مدام مریض میشه

مگه نمیخوردی من از اول همه چی خوردم 🫤

من ک هنوز نمیخورم هرچیزیو

سوال های مرتبط