۶ پاسخ

کم بخور.

دکنر تغذیه ب من گف سه پر کاهو یا یه مشت ریحان یا یه مشت شاهی یا هویج ال پز با ناهارم بخورم
با اینا بچه اذیت نمیشه

اره دیگه بخور تا معده اونم عادت کنه

من از ده روز به بعد همه چی خوردم

عزیزم تا ۴۰ روز اول نمیتونستی بخوری الان که دیگه ۳ ماهشه 😑😐بخور همه چیز فقط روزا بخور که هضمش کنه شب سبک بخور که اذیت نباشی

آره عزیزم والا من که می‌خورم

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی