۶ پاسخ

منم دل درد میشم گاهی موقع...مادرشوهرم میگه چون بچه داره جا باز میکنه...مامانم میگه طبیعیه اشکال نداره

نه منم همینجورم دکترم رفتم پزسیدم گفت طبیعیه کلا یک الا دو ماه اول این درد پریودی مانند رو دارن همگی

این علائم بارداریه عزیزم تا هفته های بعد هم باهاته هیچ خطری نداره

ن عزیزم

دقیقا عین درد پریودی بعد یکی دو هفته خوب میش نگران نباش

منم این دردارو دارم فک کنم طبیعیه

سوال های مرتبط