۳ پاسخ

زود نیست برا موز؟؟

دختر منم دوست نداشت اینطوری.خواهرم گفت شاید چون لزج هست دوست نداره.دو سه قاشق فرنی بدون شیر میریزم توش میخوره

از الان داری بهش میدی

سوال های مرتبط