۵ پاسخ

من پسرم دوماهش تموم شد روز بعدش زدم
بستگی دارع هورمونات ب روال قبل برگشته یان

چون من موهام رنگ کردم درست رنگ نگرفت اصلا

فک کنم بخاطر اینکه بهم ریختگی وضعیت هورمون هاست ک ب حالت اول برگردن .
رنگ پذیری کار بهتره

من دوماهگی فیبروز انجام دادم، پوستم هم چربه ولی بدون ترمیم ۳ساله خوب مونده، تازه کمرنگ شده بعد ۳سال

بخاطر بی حسی که میزنن نه

سوال های مرتبط

مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی