۹ پاسخ

عالیه عزیزم
پسر من ۳کیلو ۲۰۰ به دنیا اومد یکسالگی ۸کیلو و۷۰۰ بود

اره عزیزم روی نموداره

۱۲۴۰۰بود

خیلی خوبه

۱۱ ونیم کیلوعه
خوبه برا دخترت نرماله وزنش خداروشکر

عالیه من دخترم ۱ سالش ۱۰و نیم بهداشت میگه اصافه وزن داره😕

اره خوبه دختر منم ۱۰/۵۰۰ وزنشه

اره خوبه

مهم اینع سالمه اره خوبه

سوال های مرتبط