دیگه چه زایمان زودرسی طبیعیه اخراته
منم اینجورم روز به روزم بدتر میشه دیگه گفتم برم سونو نکنه بچه پایین اومده باشه🤦🏻♀️
والا منم اینجورم
من که هفتم از شما خیلی پایینتره همینم تازه از سه ماه پیش همینطورم الان بدتر شدم برا شما کاملا طبیعیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.