۴ پاسخ

دیگه چه زایمان زودرسی طبیعیه اخراته

منم اینجورم روز به روزم بدتر میشه دیگه گفتم برم سونو نکنه بچه پایین اومده باشه🤦🏻‍♀️

والا منم اینجورم

من که هفتم از شما خیلی پایینتره همینم تازه از سه ماه پیش همینطورم الان بدتر شدم برا شما کاملا طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری