۴ پاسخ

من تو بارداریهای قبلم و این بارداریم همیشه زیر شکمم درد شدید دارم بخاطر سنگینی و فشار بچست

این دردا طبیعی هس منم از۲۸هفته درددارم

من ۳۳ هفته بخاطر زایمان زودرس بستری شدم الان داره میشه ۴۰ هفته حتی دردم نداره😑🤦🏻‍♀️برعکسه

من از ۳۰هفته درد داشتم میترسیدم زایمان زودرس بشم اما هنوز نزاییدم 😵‍💫

سوال های مرتبط