خانما پیاده رویی از چند هفته شروع کردین

۶ پاسخ

دو هفته اس شروع کردم از نیم ساعت

من از الان شروع کردم روزی نیم ساعت سعی میکنم قدم بزنم
دیروزم رفتم کوه نوردی 💃🏻
امیدوارم بتونم طبیعی زایمان کنم 🤦🏻‍♀️

از هفته ۳۷ دیگه سفت و سخت شروع کن من بااینکه ی عالمه ورزش کردم و پیاده روی و پله اخرش دهانه رحمم بازنشد

از هفته ۳۲ باید شروع کرد
البته اگه لکه بینی ندارید و درد ندارید و سر کلاژ نیستید بیست دقیقه در روز و آروم باشه
خسته که شدید مثلا ده دقیقه پیاده روی کردید باز پنج دقیقه بشینید باز ده دقیقه پیاده روی کنید که بهتون فشار نیاد تو هفته هلی آخر برسونید ب یک ساعت

من از36شروع کردم هنوزم که هنوزه زایمان نکردم اعصابم خورده😕

بستگی به بدنت داره اگر همه چیت خوب و اوکیع شروع کن از ده دقیقه کم کم زیادش کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی