دو هفته اس شروع کردم از نیم ساعت
من از الان شروع کردم روزی نیم ساعت سعی میکنم قدم بزنم
دیروزم رفتم کوه نوردی 💃🏻
امیدوارم بتونم طبیعی زایمان کنم 🤦🏻♀️
از هفته ۳۷ دیگه سفت و سخت شروع کن من بااینکه ی عالمه ورزش کردم و پیاده روی و پله اخرش دهانه رحمم بازنشد
از هفته ۳۲ باید شروع کرد
البته اگه لکه بینی ندارید و درد ندارید و سر کلاژ نیستید بیست دقیقه در روز و آروم باشه
خسته که شدید مثلا ده دقیقه پیاده روی کردید باز پنج دقیقه بشینید باز ده دقیقه پیاده روی کنید که بهتون فشار نیاد تو هفته هلی آخر برسونید ب یک ساعت
من از36شروع کردم هنوزم که هنوزه زایمان نکردم اعصابم خورده😕
بستگی به بدنت داره اگر همه چیت خوب و اوکیع شروع کن از ده دقیقه کم کم زیادش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.