خانما ببلاک ۳ دارم کسی نمیخواد؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم اگه هست من میخوام چطوری میتونم بهتون پیام بدم ؟؟؟

من ب دخترم شیرخشک نان بهش میدم ب نظرتون ببلاک بدم بهتر یکم وزنش بر بالا

چند خریدی

من میخام اما چون شهرمون دوره نمیارزه هزینه پست بدم
باید بگردی قمی پیدا کنی

سوال های مرتبط

مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی