خانوما شدید نفخ کردم چیکار کنم خوب بشم خیلی اذیتم

۶ پاسخ

قرص دایمیتبکون میگن خیلی کمک میکنه

تو این هفته ها طبیعی من هرکاری میکردم خوب نمی‌شدم

عرق نعنا
یا دمنوش نعنا با نبات

عرق نعنا میتونی بخوری

قرص دایمتیکون بگیر

من دلستر میخورم 🥲
چاق میکنه ولی خوب دیگه تحملم که تمام میشه دلسر میخورم خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری