۷ پاسخ

خوبه و غذارو کمی بافت دار میکس میکنه کاملا له نمیشه (که البته بهتره بچه به غذای بافت دار عادت کنه)یعنی پوره نمیشه ولی درکل من راضی ام

اصلا خوب نیست من خریدم ۲بار کار نداد خراب شد

چقد اروزنهه

شارژیه دکمه رو ک فشار بدی کار می‌کنه باز شارژش تموم شد باید شارژش کنی

چند خریدی عزیز؟

سلام عزیزم من خریدم 380 برا غذای بچه هنوز استفاده نکردم ولی خواهرم داره راضیه

منم میخوام بخرم ولی خیلی کوچیکه ها مناسب چیزای کم و کوچیک و غذای بچس

سوال های مرتبط