۵ پاسخ

اووو خدا منم قراره اسم پسرم بزارم آرشام

ای جون

قلبممم نانازی🥹❤کی پسرک نازم به دنیا بیات واسش درست کنم🥺🥺🥺

مبارکه عزیزم

چقددد با نمکه خدا نگهش داره برات❤️

سوال های مرتبط