سلام گلا بچمو چند روزگی ببرم خطنشو کنم؟

۷ پاسخ

دکتر بمن گفت از 15 روزگی به بعد ببر نزار خیلی دیر بشه و به سه ماه برسه

یه ماه کامل شد ببرش

سی روزشو تموم کرد ببر برای چهل روزش خوب بشه

من بزرگه بیست روز بود کوچکه یازده روز

7روز مستحبه ولی تا چهل میتونی نبری

من هنوز نبردم

بعد از ۴۰ روز

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی