۴ پاسخ

تا اخر بخور

من این هفته قطع کردم یعنی تموم شد دیگ نگرفتم

یه هفته قبل از زایمان باید قطع بشه چون تو انعقاد خون مشکل ایجاد میکنه

تا اخر بعد زایمانتم بخور اگه داری

سوال های مرتبط

مامان حامی کوچولو مامان حامی کوچولو ۹ ماهگی
مامان نیما مامان نیما روزهای ابتدایی تولد
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد