با هزارتا صلوات پرواز کردن شاد میاد بالا گفتگو هم فقط صدای بوق یه تکلیف ربع ساعت تابرسه امتحانا هم توشاد میدن چجوریه کلاس اولیا؟
خیلی مسخره اس واقعا اینجوری اصلا بچه ها درس یاد نمیگیرن واقعا سیستم آموزشی مسخره اس شاید یه بچه مامانش سواد نداشته باشه
منو تو هم دردیم خواهر
منم۳تادرس میدم خداقوت عزیزم تو خیلی قوی ترازین حرفایی
والا دختر من که بوسیده گذاشته کنارهروقت میگم میگه خوندم نوشتم منم اصلا حوصله ندارم
خداقوت پهلوان
خواهر خدا بهت صبر بده سختههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.