۱۳ پاسخ

اول المنت پایین روشن کن وقتی پخت بعد بالا واسه برشته شدن روشن کن

قالب مهم چه قدر هم بزنی مهمه ،دمای وسیله هات به دمای محیط باشه مهمه،اخر ریختی قالب باید کف قالب چند بار بزنی زمین تا هوای داخلش خالی بشه بعد بزاری فر

قالبتم با دسمال کاغذی چرب کن و یکم ارد بپاچ تهش

ی نکته دیگه هم اینکه آرد رو کم کم اضافه کن و در یک جهت با همزن دستی هم بزن. درحدی ک مواد قاطی بشه زیاد هم بزنی پفش می‌خوابه
هیچ وقت بعد ریختن آرد از همزن برقی استفاده نکن

ببین یه دستور بهت میدم خیلی خوب پف داره امتحانش کن .به تخم مرغو یه لیوان شکرو وانیلتو بزن خوب. بعد یه لیوان ماست نصف لیوان روغن بهش لضافه کن.دوتا لیوان ارد.یه قاشق مرباخوری بکینگ یه قاشق مرباجوش شیرین. اول شروع کارت فرت رو‌بزار رو صدوشصت .تا گرم بشه خمیرش سفته ولی خیلی پف دارا.بزار یساعت پایینش روشن باشه یه ده دقیقه هم بالاش .ببین چطور میشه

باید قلقش دستت بیاد من کیک تولد میپزم و هر مدل کیکی ک بگی
تخم مرغ رو زیاد هم بزن ک رنگش شیری بشه آرد رو هر چقد زیاد الک کنی بهتره
من قالب هم نمیریزم تو قابلمه درست میکنم المنت بالاهم پنج دقیقه آخر روشن کن موقع پخت هی در تیتر یا ماکرو رو باز نکن بزار کامل پخت بعد

مطمعنی تمام مراحل تهیه کیک رو درست میری و مشکل از توستره.

بزار ۲۰۰ درجه روی المنت پایین تا ۳۰ ساعت بعد که کامل پخت المنت بالارو روشن کن که روشم طلایی شه

شاید همزمان دوتا المنتو روشن میکنی اول باید پایینی روشن باشه تا بپزه پف کنه بعد بالا

زیاد هم بزنی پف نمیکنه و اینکه شاید بکینگ پودر کم میزنه

تو ماهیتابه درس کن یا پلوپز

تخم مرغ رو هرچی هم بزنی کیکت پف میکنه .. به بکینگ پودرت هم بستگی داره

قالبت چه اندازه س؟
کیک چی میپزی اسفنجی؟

سوال های مرتبط