فقط چیزایی ک ممنوع هست رو استفاده نکنه و حتما برن دکتر
عزیزم اگه تونسی گیاه مورینگا رو بخر و پودر کن و بریز تو اب ۳ روز بمونه بعد اب روشو بریز تو یه ظرف که حالت گود داره ابش تو هوا بخار بشه هر چی موند میشه عصاره اون گیاه. بعد گیاهه رو با یه چن قطره اب ترکیب کن بذار روی زخم ببندش. این گیاه خیلی ترمیم کنندگی بالایی داره. کلینک زخم هم حتما ببرین تا دبریدمان انجام بشه و ...
عسل که دوستمون هم گفتن هم برای ترمیم زخم عالیه که اگه اصل باشه میتونین بزنین رو زخم
یه لحظه فکر کردم پای مامان منه 🥺🥺 مامان منم قند داره همش بالای ۴۰۰ هست ، اصلا پایین نمیاد پاهاش این جوریه پماد میزنه دوباره این جوری میشه
صابون گوگرد ، تتراسایکلین هم خوبه
عزیزم بره دکتر پماد مخصوص میده و گاهی اگه زخم خیلی هاد باشه که پای ایشود حاد نیس ی تراش ساده میدن بیان خونه سر ساعت پمادارو بزنن و پانسمان کنن و یک اسپری نقره میدن ک مخصوص این ابله هاس ک بعد تبدیل ب زخم میشه بزنن همینکه هر زمان احساس ابله داشتن زود باید بزنن اسپری
سیر خام برای قند خوبه...
عزیزم اصلا نزار خیس شه پاهاش اولین باره زخم شده؟ فردا نوبت داره دکتر بهش چرک خشکن میده یمدت استفاده میکنه خوب میشه فقط با ابو صابون شستشو بدید و خشک نگهش دارید تا خوب شه شیرینیجات و نشایته ایی رو از مواد غذایش حذف کنید یا کم کنید سیبزمینی ماکارونی برنج قند حذف میتونید نون جو بدین بهش و بامیه بگیرید بزارید تو لیوانو وقتی لزج شد بدین ابو بخوره یا تخم شنبلیله دم بده ابشو بخوره برا قند خیلی خوبن پیاده روی وزش اینا برا قند پایین اوردن خوبه قندش چنده؟
خدا شفا بده عزیزم با دکترشون مشورت کنید
ببرید دکتر نزارید عفونت کنه
تو روبیکا کانالشه بله هم کانال داره اما نمیدونم کانال بله چیه حتما پیامش بده محصولاتش عالین یه نوش دارو داره مخصوص زخم دیابت آب رو آتیشه همیشه هم رایگان توزیع میشه
پای مادرتونه عزیزم ؟
فک نکنم🥲🥲
عزیزم عسل اصل تاکید میکنم اصل از جای معتبر تهیه کنید مدام بزنید روش دور از جونش عفونت کنه که کار به جاهای بدی برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.