۵ پاسخ

شریخودتو میدی یا شیرخشک؟

رشدش عالیه عزیزم ♥️

منم ۲ ماهگی ۶ بود .توی بهداشت به من گفت زیاده.دکترش گفت عالیه.
نگران نباش
نوش جونش😁

نه خوبه

نه عزیزم نرماله

سوال های مرتبط