من دخترم دنیا اومدنی وزنش ۳۱۴۰ بود اما تا یک ماه صفر بستم ، یک بزرگ بود براش
۱ بگیر
من به بسته صفر خریدم
من چون تو سونو بالای ۳ بود سایز ۱ خریددم
بالای سه کیلو باشه ۰ لازمت نمیشه
۱ بسته سایز صفر ، برای روزای اول بعدش دیگه یک میبندی
اگه زیر سه کیلو هست صفر
بالای سه کیلو یک
من صفر گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.