خانوما هفته اول پوشک چه سایزی بخرم؟
۱یا۰ ؟

۸ پاسخ

من دخترم دنیا اومدنی وزنش ۳۱۴۰ بود اما تا یک ماه صفر بستم ، یک بزرگ بود براش

۱ بگیر

من به بسته صفر خریدم

من چون تو سونو بالای ۳ بود سایز ۱ خریددم

بالای سه کیلو باشه ۰ لازمت نمیشه

۱ بسته سایز صفر ، برای روزای اول بعدش دیگه یک میبندی

اگه زیر سه کیلو هست صفر
بالای سه کیلو یک

من صفر گرفتم

سوال های مرتبط

مامان راشن و روشا مامان راشن و روشا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورای و نیهاد مامان نورای و نیهاد ۸ ماهگی