مادر بزرگ منم همین اخلاق و داره
گلم من سرچ کردم مثل شما خونرسانی به یک قلم خوب نیست از کی فهمیدی شما؟ عددش میدونی چند بود مقاومت شریان نافی؟
میخاستم بگم حتما اون محتاج تره ک خودت گفتی وضعشون ازت بهتره😑😑 منم همینجوری ام با این تفاوت ک وضع من از داداشام بهتره و اونا ب داداشام خیلی میرسن و بمن هیچ. البته همیشه گفتن منو خیلی دوس دارن و من خودم هیچی نخاستم. ولی داداشم پررو ان و درخواست میکنن خب اونام انجام میدن
همیشه همینه وقتی از خودت بگذری کسی قدرتو نمیدونه و هرکاری کنی میگن وظیفته اما کسی که قدر خودشو بدونه و دست بالا بگیره همه حواسشون هست ک طرف ناراحت نشه بهش برنخوره،مال منم همینطوره گفتنی هم قبول نمیکنن با این تفاوت ک من بابا ندارم مامان و ابجیام میگن
منم همینطور همیشه دلسوزی از خودم زدم تهشم چوبش رفته تو.ک....نم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.