دردو دل 😔😔😔
پوشک
کولیک دندان رفلاکس

تصویر
۵ پاسخ

مادر بزرگ منم همین اخلاق و داره

گلم من سرچ کردم مثل شما خون‌رسانی به یک قلم خوب نیست از کی فهمیدی شما؟ عددش میدونی چند بود مقاومت شریان نافی؟

میخاستم بگم حتما اون محتاج تره ک خودت گفتی وضعشون ازت بهتره😑😑 منم همینجوری ام با این تفاوت ک وضع من از داداشام بهتره و اونا ب داداشام خیلی میرسن و بمن هیچ. البته همیشه گفتن منو خیلی دوس دارن و من خودم هیچی نخاستم. ولی داداشم پررو ان و درخواست میکنن خب اونام انجام میدن

همیشه همینه وقتی از خودت بگذری کسی قدرتو نمیدونه و هرکاری کنی میگن وظیفته اما کسی که قدر خودشو بدونه و دست بالا بگیره همه حواسشون هست ک طرف ناراحت نشه بهش برنخوره،مال منم همینطوره گفتنی هم قبول نمیکنن با این تفاوت ک من بابا ندارم مامان و ابجیام میگن

منم همینطور همیشه دلسوزی از خودم زدم تهشم چوبش رفته تو.ک....نم

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۲ ماهگی