۳۸هفته و ۴روز به بعد
نه سزارین زودتر بدنیا میاد 38هفته به بعد
اره باید 38پر کنی ولی دیر نرو زودتر بری بهتر 38پر کردی برو خواهرشوهرم 10روز زایمان کرد چند روز دیر رفت بچه اب کیسه اب خورده بود سزارینی بودش اب کیسه زیاد میشه دیر بری
به من38هفته 3روز گفت
نه 38گاها 37خیلی کم میشه اما دیدم بعضیا 37هفته بودن
نه ۳۸ و ۲روز ۳روز ۴روز بستگی به دکترت داره
نه 38,,هفته به بعد بچه اول رو دیرتر برمیدارن
از ۳۷ هفته و چند روز تا ۳۹ هفته
نه مثلاً خواهرم 38 هفته و سه روز بود سزارین شد
نه عزیزم۳۸هفته چند روز
دکتر من برای ۳۸هفته کامل گفته
برای من ۳۸ هفته و یک روز وقت داده
نه عزیزم نهایت ۳۸ هفته و چند روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.