وگرنه خوده گردن گرفتن از۳ ماه تازه شرو میشه
ن اسمش گردن گرفتن نیس بزار ۳ ماهش بشه میبینه جقدر شل و وله بدن و گردنش دکترا میگن چون تو شکم مامانش آب بوده مثل فضا نوردا جاذبه نبوده براش و معلق بوده همش
الان ک بغل میگیریش عضلاتشو سفت میکنه و تکون میده
اره ایهانم اینه
خاهر جان از 20 یا 25 روزگی هامین گردن گرفت
آره بچه منم همینه
دختر منم از اول قشنگ گردن میگرفت
پسرمنم
اره بابا
اره لنا هم گردن میگیره
آره دیگا کم کم باید بگیره
آره مشکلی نیست توانایی داره
اره عزیزم
نی نی من هم تو یک ماهگی بیشتر گردن میگرفت الان کمتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.