خیلیییی هوس میکنم😐 و میخورم. البته اضافه وزنم زیاد نیست و دیابت هم ندارم ولی خب وقتی میخورم عداب وجدان میگیرم
دقیقا تو همین وضعیتم😂میخورم بعدش عذاب وجدان میگیرم
من اوایل شیرینی دوسنداشتم الان ی ماهه ک عاشق کیک و کلوچه ام دوسدارم همش بخورم😂😂ولی خو جلو خودمو میگیرم🫠
🤪🤪خب نمیشه نخوریم
منمیخورم دکترمم دعوا م میکنه میگه خیلی اضافه وزن داری
منم یه دوره اینجوری بودم نمیتونستم شیرینی نخورم بعد دوباره خود به خود خوب شدم و میلم از شیرینی رفت
منم ولی زیاد نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.