۷ پاسخ

خیلیییی هوس میکنم😐 و میخورم. البته اضافه وزنم زیاد نیست و دیابت هم ندارم ولی خب وقتی میخورم عداب وجدان میگیرم

دقیقا تو همین وضعیتم😂میخورم بعدش عذاب وجدان میگیرم

من اوایل شیرینی دوسنداشتم الان ی ماهه ک عاشق کیک و کلوچه ام دوسدارم همش بخورم😂😂ولی خو جلو خودمو میگیرم🫠

🤪🤪خب نمیشه نخوریم

من‌میخورم‌‌ دکترمم دعوا م میکنه میگه خیلی اضافه وزن داری

منم یه دوره اینجوری بودم نمیتونستم شیرینی نخورم بعد دوباره خود به خود خوب شدم و میلم از شیرینی رفت

منم ولی زیاد نمی‌خورم

سوال های مرتبط