من از اول زندگیم همینجوری بودم مخصوصا بستنی و چیزای اینجوری تو بارداری ام باز میلم ب همین بود🤣🤣
خداروشکر دیابت نگرفتم
وای من نسبت به ترشی اینجورم و خیلیییی عذاب وجدان میگیریممخصصوا به خاطر سه ماهه اول که اندازه کل عمرم ترشی جات خوردم🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
وای منم عاشق بستنی م🥲
منم میترسم قند بگیرم
منم شیرینی دوس دارم بخاطر قندم میترسم ولی باز میخورم 😅
منم ویارم همش شیرینیه ولع دارم،ماههای اول همش چیزای ترش بود،خیلی بده شیرینی🤕
منم اینجوریم حس میکنم تنها چیزی ک سر حالم میکنه شیرینی جات
قند که نداری؟
من خودم افت قند دارم اینطوریم
من بلا استثنا هرروز بستنی میخورم
گاهی یه وعده
گاهی دو وعده
منم جدیدا اینجوری شدم درصورتی که قبلا اصلا اینشکلی نبودم🤦🏻♀️🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.