۴ پاسخ

فقط وقتی اسهال میشه بهش میدم

من بایولاکت میدم صبحا

ن منم وقتی اسهال میشه میدم

وقتی اسهال بشه پدی لاک میدم ، هر روز هم ماست پروبیوتیک میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی