مامانی ها
از این مشکلی نیست بخورم ؟ ا
#بارداری

تصویر
۵ پاسخ

بازم کم بخور کافئین داره دو سه روز یه بار بخور

من هفته ای یکی از اینا رو دوبار میخورم ینی نصف میکنمش دو با میخورم

نه عزیزم

من بعد ٧ ماه خوردم
من شديدا معتاد كافيينم ب سختي تحمل ميكنم

اگه زیاده روی نشه، بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثنا و فندوق مامان ثنا و فندوق هفته بیستم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری