۷ پاسخ

ای ننه الهی صحیح و سالم بغلش بگیری

حتما دخترت بازی کرده یه جا انداخته
من ساک نی نیمو بستم
ساک خودمم چندتا تیکه چیز دگ بخرم و ببندم
2/2تاریخ سز داده

وای خیلییییی خوبی 😂😂😂

من فردامیشم ۳۷هفته دیروز بستم.زنعموم‌میگه هرکی ساک میبنده انشالله دستش سبک باشه زودتر دردبگیرت راحت زایمان کنی منم دل بدنکردم بستیم دیگه انشالله این ۲هفته راحت بگذره زایمان کنم

منم نبستم 😂😂

دختر پس کی میخوای ساکتو ببندیی

واییییییی خدایی لباس گم کردی😅😅😅😂😬😬😬

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی