ای ننه الهی صحیح و سالم بغلش بگیری
حتما دخترت بازی کرده یه جا انداخته
من ساک نی نیمو بستم
ساک خودمم چندتا تیکه چیز دگ بخرم و ببندم
2/2تاریخ سز داده
وای خیلییییی خوبی 😂😂😂
من فردامیشم ۳۷هفته دیروز بستم.زنعموممیگه هرکی ساک میبنده انشالله دستش سبک باشه زودتر دردبگیرت راحت زایمان کنی منم دل بدنکردم بستیم دیگه انشالله این ۲هفته راحت بگذره زایمان کنم
منم نبستم 😂😂
دختر پس کی میخوای ساکتو ببندیی
واییییییی خدایی لباس گم کردی😅😅😅😂😬😬😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.